Ülkemizde kamu ve özel sektörde ihtiyaç duyulan yönetim becerileri ve yönetim sistemlerini geliştirmek ve bu sayede ülkemizin sosyal ve ekonomik gelişimi için ihtiyaç duyulan entellektüel sermaye birikimine katkı sağlamak amacımızdır. Hedeflerimiz:
Algıyı Yönetmek İletişimi Yönetmektir.
EĞİTİM İLETİŞİMİ SAĞLIKLI KILMAKTIR.
EĞİTİM DANIŞMANLIK
-
-
Sadece bilgi vermek yerine, nitelikli bilgi üretmek
-
-
Beklentilerin ötesine geçmeyi bir kültürel özellik olarak benimsemektir
-
-
Tam Müşteri Memnuniyeti ilkesiyle hareket etmek
Beceri ve tutumları geliştirecek eğitsel metodolojileri oluşturmak
Eğitim ve yönetim ilişkisini yönetim felsefesi ve yönetim sistemi içerinde harmanlamak
İnceleme-araştırma, eğitim ve gelişim, danışmanlık, organizasyon boyutlarında hizmet vermek
Devlet/bürokrasi, Akademik hayat, Kurumsal şirket, KOBİ ve Uluslararası çalışma/proje tecrübesine sahip insan kaynağıyla hizmet etmek,
Profesyonel Yönetim Becerileri
Modern yönetim yaklaşımları çerçevesinde lider yöneticilik, bilgi ve becerilerinin etkileşimli bir ortamda katılımcılara kazandırılması son derece önemlidir. Değişim basamaklarında başarılı adımlar atmak ve iyi sonuçlar almak için gerekli bilgi, beceri ve uygulamaların aktarılmış olması gerekir. Sadece yöneticilik vasıflarına sahip olan insanlar, var olan bir yapıyı sürdürürler. Liderler ise, peşinden sürükledikleri gruplar yaratırlar. Liderliğin ve yöneticiliğin güçlü yönleri birleştirilerek, yüksek kurumsal güce sahip sistemler oluşturulabilir.
Entelektüel Sermaye
“Bir şirketi geleceğe taşıyacak olan unsur, bünyesinde çalışan insanların yarattığı değerlerin, şirket stratejilerinin, yapısının, sistem ve süreçleri ile şirketin müşterileri ve toplumla kurduğu ilişkilerin toplamından oluşan entelektüel sermaye olacaktır. Entelektüel sermaye, şirket ağacını besleyen, onu yetiştiği toprak olan sektör ortamına sıkıca bağlayan, ama görünür olmaktan uzak olan köklerdir.”
Nitelikli Bilgi
Günümüzde, bilginin/verilerin bir takım aşamalardan ve süzgeçlerden geçirilerek
nitelikli bilgiye dönüştürülmesi, bu özelliğiyle kullanılması ön plana çıkıyor. Bu ise kişilerin, devletlerin,
resmi ve özel kuruluşların, verilerin birinci derecede işlenmiş hali demek olan bilgiye ve onun yeniden
düzenlenmiş biçimi olan, kendisine dayanılmak suretiyle karar almayı sağlayacak nitelikli bilgiye
ihtiyaç duyması ve kullanması demektir.
Eğitsel Metodolojiler
Günümüzde çok farklı öğrenme stilleri yardımıyla eğitimler verilmekte. Her öğrenme durumuna uygun da teknikler mevcut. Bu tekniklerin farklı öğrenme stillerine adapte edilmesi de ayrı bir konu. Etkin dinleme, beden dili gibi iletişim becerilerinin eğitsel metodolojiler alanında kullanılmasıyla birlikte, hedeflerimiz bizlere daha da yakın.
Eğitim-Yönetim İlişkisi
Eğitim yönetimi bilim alanı, genel yönetim biliminin ilke, kavram ve kuramlarının eğitime ve örgütlerine uygulanmasından doğmuştur. Zira eğitim alanı ve örgütlerinin kendine özgü ayırt edici özellikleri bulunmaktadır. Eğitim yönetimi ve onun daha sınırlı bir alana uygulanması olan okul yönetiminin temel amacı, ilgili oldukları eğitim örgütlerini, eğitim politikaları ve örgüt amaçları doğrultusunda verimli kılmak, yaşatmak ya da etkili bir biçimde işler tutmaktır.
Tam Müşteri Memnuniyeti
Müşteri memnuniyetini sağlayabilmek ve koruyabilmek profesyonel bir hizmet anlayışı ile mümkündür. Müşterinin beklentilerini aşmaya yönelik bir hizmet anlayışının geliştirilmesini ve etkin bir müşteri iletişimi ile sürekli bir müşteri sadakati oluşturulmasını sağlayacak davranışların geliştirilmesi amaçlanmaktadır.